Blog | Kinderschoenen

10624678_751156028254562_3742910058378733649_n

Daar zit je dan, achter je computer. Of moet ik zeggen; voor je computer, laptop, tablet, smartphone, etc.? Al jaren lees ik met veel plezier blogs van anderen. Een blog over communicatie, een blog over een tamme egel, een blog over stage in het buitenland en nog veel meer. Blogs lezen is iets wat me constant inspireert. Soms moet ik ze beoordelen voor mijn werk: docent. Docent Dierverzorging en BioNaS. Geïnteresseerd in de natuur en tot over mijn oren een liefde voor dieren. Vooral zoogdieren. Want die vissen en al dat kruipende spul wat zich insect noemt, daar word ik minder gelukkig van.

Waar ga ik dan nu precies over schrijven? Dat is een goede vraag.. Ik kon door mijn overload aan enthousiasme steeds maar niet kiezen. Keuzes maken vind ik sowieso moeilijk.. En nu? Nu sta ik in de kinderschoenen van deze blog, die zal gaan over alles waarbij ik vlinders zal voelen. Creatieve momenten, dagelijkse dingen, producten, lessen, foto’s, verhalen – waar ik gelukkig van word.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

