Personal | Herfstweer, zo plots. Mijn kledingskast kan even niet volgen.

Regen. Heel veel regen. Het advies om een zwemvest en peddels mee te nemen zodra u de (ondergelopen) straat op gaat is niet geheel overbodig. Dat getik van de regendruppels is gezellig, maar na die fijne nazomer van een weekje terug is het toch wel even schakelen voor m’n kledingkast!

Dit is zo’n moment waarop je denkt “Ik moet écht gaan shoppen”. Want -regen, wind, koude lucht, files, gesnotter, en kledingdilemma’s; het wordt weer herfst! Herfst is de tijd van het jaar dat ik ’t meeste geld uitgeef aan kleding en schoenen. En shoppen is slechts één onderdeel van mijn To Do List van deze herfst…:

  • Een warme trui kopen;
  • Een leuke trui kopen;
  • Een nieuwe winterjas kopen;
  • Nieuwe laarzen kopen;
  • Verschillende natuurgebieden bezoeken;
  • Een boek uitlezen;
  • Halloween vieren (bij Ribhouse Texas in Geesteren?);
  • Elke avond kaarsjes aan in huis;
  • Een filmavond houden;
  • Heel veel warme chocolademelk drinken;
  • Oh en natuurlijk Italian Coffees <3 drinken, op een verwarmd terrasje;
  • Mijn huisje decoreren met gezellige dingen;
  • Uit eten in een -nu nog onbekend- restaurant;
  • Een taart bakken;
  • Een familiefoto maken.

Daarnaast is het ook de tijd van het jaar dat ik jarig ben, een vriendin van me jarig is, de bomen van kleur veranderen, mijn katten weer naar de dierenarts moeten, de kachel weer voor het eerst aan gaat, en school ongestoord verder gaat met al haar werkzaamheden.

Ze zeggen wel “Maart roert zijn staart”, maar September doet gezellig mee.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

