Personal | Music was my first love

De MTV Europe Music Awards. Ik zou er zo graag heen willen! Maar hoe kom je aan kaarten als je ze niet kunt kopen? Googelend naar een antwoord op deze vraag kwam ik tot een conclusie dat MTV prijsvragen en winacties organiseert. Ik google verder maar kon nog niet echt wat vinden. Balen!, maar ik geef niet op hoor.

Dit jaar heb ik maar op één artiest gestemd. Een band om precies te zijn. De band die sinds Lowlands 2007 in de speellijst van m’n mp3 te vinden is: The Killers.

Wat een fijne muziek zeg, goede teksten, knappe leadzanger (Brandon Flowers) en super vette live optredens. Alle redenen om fan te zijn. Wilde er graag heen toen ze in Amsterdam speelden vorig jaar, maar die mogelijkheid had ik helaas niet.

Dus nu! De EMA. Zouden The Killers daar ook optreden? Maken ze kans om de prijs te winnen voor Best Rock Band? Ik geef bij deze iedereen de opdracht om absoluut te stemmen op The Killers!

En dan nog zo’n band die mij ook in z’n greep houdt: Coldplay. Niet alle muziek vind ik even mooi, maar Yellow is absoluut wel het gaafste nummer ooit! En dan die bassist. DAMN he’s hot! Guy Berryman is de naam van deze meest goddelijke bassist. Zonder twijfel de reden om te kijken naar de –net zo goede- live optredens van Coldplay. En hij misstaat ook niet als achtergrond op m’n mobiel. I’m in love.

Afbeelding

Brandon Flowers

Afbeelding

Guy Berryman

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

