Personal | Winkelgedrag

Het is weer herfst. Oostenwind, verkleurde bomen, warme truien en laarzen, verjaardagen, tegen de wind in fietsen en overal bladeren; heerlijk vind ik het! Maar zoals ik al eerder schreef heeft mijn kledingkast hier vreselijk wat moeite mee. Ik wilde al gaan shoppen, had zelfs al een lijstje, maar sinds ik werk als docent, nog studeer, werk als bedieningsmedewerker en ook nog een beetje probeer te sporten, is de tijd om eens even goed de stad in te gaan er behoorlijk bij in geschoten.

Dus, daar zat ik, achter mijn (via internet gekochte) laptop, vanuit mijn bureaustoel met een mok warme chocolademelk: bestellen via internet, gratis thuisbezorgd krijgen en de boel retour doen als het je niet past (degene die dit heeft bedacht: chapeau!). Na wat gegoogle heen en weer heb ik zelfs een favoriete site gevonden. Sans-online. Het feit dat deze winkel hier nog geen 20 km vandaan is maakt mij nog meer bewust van mijn luie winkelgedrag. Maar who cares? Die pakketjes vind ik stiekem wel leuk. Een trui, een broek; check en check. Nu alleen nog een winterjas. Mensen ik ben op dreef! Eindelijk geen ‘wat trek ik aan’ problemen. Nu alleen wel oppassen dat ik geen gat in mijn Rabobank Random Reader krijg..

Afbeelding

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

