Personal | Flow

Afbeelding

Al twee jaar lang ontvang ik elke drie maanden een cadeautje in mijn brievenbus. Dat gevoel wat je diep van binnen krijgt, als je het klepje van de brievenbus opent en zichtbaar is dat er weer één is bezorgd.. alsof je jarig bent, alsof je eventjes een kriebel van verliefdheid krijgt en dan ben je diep en diep gelukkig.

De Flow. Een tijdschrift waar ontzettend veel werk in zit. En dat zie, dat voel je en dat lees je. Ik ben er in al die tijd zo verliefd op geworden dat ik gisteren opnieuw een jaarabonnement heb gekocht. En nog voor een mooie aanbieding ook!

Voor de mensen die de Flow niet kennen; Flow Magazine is een tijdschrift voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen, die op zoek zijn naar rust, die het leven net anders willen aanpakken en nuchtere en praktische oplossingen zoeken voor dat overvolle bestaan. In elke Flow magazine zitten vier thema’s:

  • Live mindfully; aandachtig leven, aandacht voor het nu en niet altijd bezig zijn met eeuwige to-do-lijstjes.
  • Simplify your life; praktische oplossingen en handige tips om het leven eenvoudiger te maken, ook in je hoofd.
  • Feel connected; verhalen die gaan over de mensen om je heen, maar ook over vrouwen elders in de wereld.
  • Spoil yourself; originele haalbare en betaalbare producten waarmee je jezelf of een ander écht verwent.

Afbeelding

Die vier thema’s maken het blad overzichtelijk. En elk thema begint met een extra dikke bladzijde (dik papier). Dat voelt als luxe! Het leukste thema vind ik ‘Spoil Yourself’, met leuke webshops en ideeën. Leuke hebbedingen voor in huis of gewoon grappige gadgets. Want mezelf met iets verwennen dat vergeet ik heel vaak.

En zo’n vier keer per jaar verkoopt Flow ook nog een dikke vette toffe ‘special’ (alleen te verkrijgen in de winkel – iets om jezelf mee te verwennen haha). Zo tof! Al die papieren extra’s en leuke tips voor bijvoorbeeld in je vrije tijd, of om inspiratie te krijgen voor creatieve uitspattingen. Als een dolle enthousiasteling loop ik dan de Bruna binnen om een dergelijke dikke Flow te kopen.

Lezen in het blad is echt een moment van bijkomen soms, tussen die hectische dagen van lesgeven en colleges volgen door. Ook heerlijk om in de trein te lezen overigens! Geen wonder dat ik zo enthousiast ben wanneer ik dit blad weer uit mijn brievenbus haal. En ten slotte een ‘to do’ voor iedereen: met een grote kop thee op de bank in een fijne warme trui en de Flow op schoot: even helemaal tot rust komen.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

4 gedachtes over “Personal | Flow

Geef een reactie

