Personal | Jaaaaagenda!

Ik weet niet hoe het precies komt, maar ik heb iets.. met agenda’s.
Dikke, dunne, grote, kleine, harde kaft of zachte kaft; ik wil ze allemaal!


Voor het aanvangen van elk nieuw schooljaar neus ik meerdere keren bij de VenD langs het ‘studenten gedeelte’, bij de vele soorten agenda’s. En bij elke andere boekenwinkel.
En nu, voordat het nieuwe jaar begint doe ik dat opnieuw. Slecht eigenlijk, om te bedenken dat ik gemiddeld twee keer in het jaar een nieuwe agenda koop. Maar ik kan het niet laten!
Voor 2014 (tenminste..het eerste deel van dit jaar) heb ik de perfecte gevonden: Brepols “Feel good 2014” mind. Lijkt me een prima uitgangspunt om het nieuwe jaar mee te starten dacht ik zo!

20131125-133745.jpg

Onderschrift IKVOELVLINDERS

2 gedachtes over “Personal | Jaaaaagenda!

  1. Ik vind het leuk om te zien dat er nog steeds gebruik gemaakt wordt van papieren agenda’s! Ik doe zelf ieder jaar een poging om er eentje te gebruiken maar meestal onthou ik het allemaal uit mijn hoofd.. :) vind dat bijhouden in een smartphone maar niks.. die vergeet ik toch heel vaak :D

  2. Hee bedankt voor je reactie :) Uit mijn hoofd.. nou pfuu dat lukt me echt niet meer. Nee ik heb nog eerder twee agenda’s nodig :’) !
    Smartphone is voor bellen, appen en foto’s op instagram. Niet voor plannen! Aldus ik haha.
    Xx

Geef een reactie

