Personal | Wie is mijn Mol?

header-widm-08

Expeditie Robinson of Wie is de Mol. Beide mijn favoriete programma’s. En vandaag, tijdens Wie is de Mol, kwam het opeens samen in één programma. De ‘Wie is de Mol’ aflevering speelde zich af in Panama: een onbewoond eiland welke erg Robinson a-like voor deed. De kandidaten moesten minstens één dag overleven op dit onbewoonde eiland. Maar daarbij konden ze voor geld uit de pot wel een kist met middelen om te overleven openen. Er kwam zelfs een stemronde in voor. Met muziek van dat programma op de achtergrond, enz.

Geweldig!

Jan Willem is al lange tijd mijn mol. Al sinds aflevering 1 eigenlijk. Omdat ze de camera op allemaal rode producten richten en omdat Jan willen de Roodshow presenteert.. Daarnaast gedroeg hij zich gewoon als mol. Zelfs deze aflevering nog. Hij was bang voor een agressieve hond, terwijl Freek zo binnenliep bij de opdracht. Ik dacht pff die man zit gewoon de rest voor de gek te houden met zijn zogenaamde agressieve hond. Anyhow; Jan Willem vloog er vandaag uit. Een rood scherm. BAM. Ik heb nog nooit zo lang met mijn mond open gezeten. Mijn vriend sliep op de bank en ik zei hardop “what the fuck!” Hij werd er wakker van. Moeilijk te bevatten dit.  Al zit ik altijd naast mijn Mol, dus wat dat betreft ook weer niks verrassends. Enfin, het is nu Susan. Of Freek.. Of.. of.. ik weet t niet hoor! Op naar volgende week!

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

