TAG | 50 random facts

voording

Zo gek als ik ben op lijstjes, zo graag maak ik ze ook. Lijstjes mogen van mij over van alles gaan. En zo greep ik de kans om de 50 random facts tag, die ik onlangs bij Charlotte van Typisch Charlotte las, ook eens te doen. Dus bij deze, 50 gekke, random dingen over mij die je misschien nog niet wist:

1. Ik houd niet van chocolade
2. Ik ben verliefd, op het strand
3. Ik heb een bril, welke ik vooral veel draag in de auto, in het donker

Afbeelding

4. Mijn allereerste concert ooit was bij The Rolling Stones in de Amsterdam Arena.
5. Ik heet voluit Sabine Bianca
6. Ik wil ooit graag piano leren spelen
7. Mijn favoriete luchtje is Light Blue van Dolce & Gabanna
8. Van mijn 7e tot mijn 23e heb ik paardgereden

Afbeelding

9. Mijn allereerste single was Wannabe van The Spice Girls
10. Ik ben bloeddonor geweest
11. Ik wil een tattoo en weet ook al wat en waar
12. Ik houd van alle soorten kaas
13. Ik heb altijd een (te) lage bloeddruk
14. Ik houd niet van winkelen
15. Ik heb nog nooit mijn haar geverfd
16. Als ik me erg goed moet concentreren bijt ik op mijn onderlip
17. Ik ben gek op Flow Magazine en alles wat daar mee te maken heeft
18. Mijn favoriete kleur is groen
19. Ik ben bang voor wespen
20. Mijn favoriete koffie is Italian Coffee
21. Ik zou het liefst elk jaar naar muziek festivals gaan
22. Qua eten lust ik echt alles
23. Ik wil ooit beter leren fotograferen
24. Ik houd niet zo van films of series kijken
25. Ik heb twee MBO diploma’s behaald
26. Ik ben een controlfreak
27. Ik heb alle boeken van Sophie Kinsella gelezen
28. Ik zing altijd met de radio mee als ik alleen in de auto zit
29. Tussen mijn 15e en 20e gingen we elk jaar meerdere malen naar Tsjechië met het gezin
30. Soms ging ik ook alleen

Afbeelding

31. Tijdens mijn studietijd in Leeuwarden ben ik fanatiek geweest bij de studentenvereniging
32. Ik was ook lid van een damesdispuut
33. Nadat ik terug kwam uit Leeuwarden ben ik 11 kg afgevallen
34. Ik ben allergisch voor appels
35. Ooit wil ik aan het strand wonen
36. Ik heb vijf jaar fanatiek op voetbal gezeten
37. Daar heb ik twee hele lelijke grote teennagels aan over gehouden
38. Ik houd me graag bezig met mijn huisje decoreren
39. Vanaf mijn 19e woon ik op mezelf
40. Ik ben gek op papier; agenda’s, notebooks, etc.
41. Toen ik 16 jaar was kregen mijn ouders thuis internet
42. Voor die tijd ging ik naar de lokale bieb om te internetten
43. Met de vriendinnengroep hadden we vroeger een gezamenlijke website met gastenboek
44. Ik ben verslaafd aan lippenbalsem
45. En aan sporten
46. Ik werk al 12 jaar in de horeca als bedieningsmedewerker
47. Ik kan ontzettend genieten van uit eten gaan met goede wijn
48. Ik ben aan het sparen voor een Macbook
49. Ik kan uren rondlopen in een decoratiewinkel en niks kopen
50. Mijn favoriete maaltijd van de dag is het ontbijt

Zo dat waren ze al! 50 feitjes. Nu las ik dat het de bedoeling is om iemand de taggen die deze 50 random facts tag dan ook gaat doen, maar ik tag niemand specifiek. Wees vrij om deze tag over te nemen en in te vullen! Het is een hele leuke manier om je eigen karaktereigenschappen en gekke gewoontes eens te overdenken.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

