Lijstje | Stom!

In de wachtkamer bij de tandarts las ik de Linda, met daarin een rubriek ‘Stom!’. Ik besloot hetzelfde te doen. Toch wilde ik dat het schrijven over stomme dingen wel leuk bleef. Een hele uitdaging.

72_l

Kattenharen op nette zwarte kleding >> Niet kunnen kiezen is stom >> Luid pratende mensen in een stilte coupe >> Deadlines moeten halen. Stom. Deadlines niet halen. Nog stommer >> Kapotte voering in een hele leuke leren tas >> Fruitvliegjes zijn irritant en dus stom >> Te strakke leggings bij niet zo strakke vrouwen >> Auto’s die door een waterplas rijden terwijl jij op de stoep loopt >> Stom is ook heel lang tegen een deur aan duwen en dan pas zien dat je moet trekken >> Onderbroek zichtbaar bij afgezakte jeans >> Een lekke fietsband is stom >> Je teen stoten aan een tafelpoot >> Hondenpoep op de stoep >> Ik heb geen tv. Behoorlijk stom. Al meer dan een half jaar. Stom op lange termijn dus >> Een tandarts die je vragen gaat stellen terwijl hij met zijn gereedschap in jouw mond zit >> Liegen >> De stratenmaker-spleet bij alles wat geen stratenmaker is >> Soms vind ik het heel stom dat ik niet op meerdere plekken tegelijk kan zijn >> Negatieve kritiek serieuzer nemen dan positieve kritiek is ook stom. Verder zijn er natuurlijk ook heel veel dingen heel erg. Zoals doodgaan, ziek zijn, oorlog, diermishandeling. Maar die vind ik niet in de ‘stom’ rubriek passen.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

