Lijstje | 25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen die ik heb gedaan

Ik,

  • Kwam pas na drie dagen ter wereld, terwijl mijn moeder met sirenes naar het ziekenhuis is gebracht
  • Lag vroeger wakker als ik een enge film had gezien (en die kijk ik nu dus niet meer)
  • Behaalde vijftien zwemdiploma’s
  • Ben als kind heel boos geweest nadat ik was bestolen van één van mijn favoriete barbies
  • Zocht vroeger met een vriendin naar gewonde dieren en lapte deze dan zelf weer op
  • Droeg pas make-up vanaf mijn 16e
  • Zat bij een concert van Di-rect tussen het invaliden publiek vanwege een gebroken arm en sleutelbeen
  • Liep een voedselvergiftiging op in Egypte
  • Heb drie jaar –naast mijn studie- gewerkt als paraveterinair
  • Reisde naar Tsjechië alleen
  • Leerde mezelf twee keer in een ander handschrift schrijven
  • Kreeg mijn eerste bijbaantje op mijn dertiende en had er maarliefst drie (!) toen ik 16 was
  • Begon een blog :)
  • Deed er drie studies over voordat ik de juiste keuze had gemaakt
  • Was voorzitter van meerdere commissies binnen de studentenvereniging in Leeuwarden
  • Voetbalde vier seizoenen op linkshalf positie
  • Moest de Dam tot Damloop afzeggen vanwege de ziekte van pfeiffer
  • Reis graag met de trein
  • Heb een beetje last van spraakgebrek, vooral als ik moe ben
  • Klom na een val weer terug op het paard ondanks mijn gekneusde ribben, klaplong, gescheurde milt en scheurtje in mijn bekken. Om er vervolgens snel weer af geholpen te worden
  • Heb tijdens een les ooit een whiteboard volgeschreven met een watervaste stift
  • Ben vaker in Londen geweest dan in Amsterdam
  • Hou van herfst
  • Controleer altijd mijn katten, stopcontacten en spullen die ik bij me heb, voordat ik de deur uit ga
  • Ben verliefd, als nooit tevoren

Weet jij ook 25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen over jezelf en wil je deze delen? Reageren mag altijd :)

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

