Personal | Back to Busy

deac33ee8e27a0aa9909c88e30ac728b

In die supersleuke handige en vooral grote lerarenagenda wordt volop geschreven, ik zit weer in de collegebanken en sta weer voor de klas en daarnaast werk ik ook nog in de horeca. Het is DRUK.

Ik smacht nu al naar één dag in de week vrij, naar meer uren slaap en minder huiswerk. En ik ga hoe dan ook af en toe een vrije dag regelen voor mezelf. Een ik-moet-even-bijkomen-middag en een ik-ga-vandaag-lekker-lanterfanten-dag. Want hoe moet dat nu met die prille ik-heb-net-weer-een-nieuwe-liefde situatie? Daar moet ook tijd voor gemaakt worden natuurlijk.

Dit semester begin ik met twee ontzettend toffie onderdelen van het laatste deel van mijn studie. Eén gaat over het ontwikkelen, afnemen en evalueren van beoordelingssituaties. Oké, die klinkt saai, maar is wel erg handig als docent. De ander gaat over het ontwerpen en inrichten van de leer- en leefomgeving binnen het groene onderwijs. Lekker creatief dus. En creatief ben ik wel. Het inrichten van een omgeving vind ik sowieso leuk. Vooral het zelf ontwikkelen en invullen van een woonruimte. Een eigen stijl, aan de hand van een moodboard vol inspiratie. En dat dan kunnen uitwerken in het ‘echie’. Geweldig!

Wat betreft de inspiratie voor een moodboard zit het wel goed. Zo kocht ik, omdat ik het niet kon laten en omdat de trein vertraging had, een VT Wonen magazine. Ik vond het wel een goede reden om mezelf te verwennen met een dergelijk tijdschrift. Reizen met de trein is sowieso even wennen weer. Vertragingen, lawaai, overstappen. Ik moet er even weer een beetje inkomen hoor. En toch ben ik super blij met mijn nieuwe glimmende OV Dal vrij abonnement! Overal kan ik heen, altijd –behalve in de spits-, lekker mijn eigen tijden bepalen, praatjes maken met gezellige mede reizigers en nog een voordeel; blogs typen in de trein! Back to busy it is! Om van te genieten :)

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Een gedachte over “Personal | Back to Busy

  1. Pingback: Lijstje | 30 voor 30, deel 1 | Ik Voel Vlinders

Geef een reactie

