TAG | Sunshine Blogger Award

sunshine-award

Na een lange radiostilte (foei!) las ik laatst op Chanen haar blog ein-de-lijk een nieuw bericht. De Sunshine Blogger Award, die zij ontving van Iris. En Chanen nomineerde mij, hartstikke leuk natuurlijk! De bedoeling is dat ik zeven feitjes over mezelf deel en daarna andere bloggers nomineer.

Aan deze award zijn wel een aantal spelregeltjes verbonden:
✔ Show het logo van de Award.
✔ Uit jouw waardering voor de blogger die jou heeft genomineerd.
✔ Deel 7 feitjes over jezelf.
✗ Nomineer 15 bloggers die je bewondert en link naar hun site.
✗ Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

Met de neus op de feiten

  1. Ik ben totaal niet materialistisch. Hecht weinig waarde aan mijn spullen, mijn kleding en mijn gadgets. Toch vind ik het wel erg leuk om mijn huisje in te richten. De juiste spullen op de juiste plek en er zo steeds meer een thuis van maken. De rest van de spullen geef ik weg of verkoop ik. Daar ben ik constant mee bezig.
  2. Vanaf mijn 19e ben ik uit huis. Maar had dat achteraf veel eerder willen doen. Ik wilde op mijn 16e studeren (voor paraveterinair dierenartsassistent) en op kamers in Barneveld, maar mocht dat niet van mijn ouders.
  3. Ik heb, zoals jullie misschien al hadden gelezen, de laatste jaren wat pech gehad in de liefde. Maar sinds kort is dat helemaal anders. Nog nooit heb ik zoveel liefde gevoeld en ontvangen en op zulke grote roze wolken gelopen als nu.
  4. Op dit moment doe ik bijna elke ochtend Nutella op mijn brood. Een tijdelijke verslaving aan iets, dat heb ik wel vaker.
  5. Ik luister graag naar 3FM, maar vind de Coen en Sander Show niets aan.
  6. Bij mijn geboorte zijn best veel dingen mis gegaan. Onder andere duurde het drie dagen voordat ik eruit was, zijn mijn bekken scheef getrokken en heeft mijn moeder kritiek veel bloed verloren. De toenmalige verloskundige werd per direct ontslagen. Mijn eerste weken bracht ik in een heupbroekje door.
  7. Ik ben fan van All Stars lage gympen. Ik koop ze van de fooi die ik ontvang tijdens mijn bijbaan in de horeca.

Nominaties

Oei en nu het nomineren van 15 bloggers die ik bewonder, nou dat is me iets teveel hoor! Ik blog nog niet zo lang en ken er nog geen 15 (die nog niet deze award hebben ingevuld). Dus ik wijk op dit punt stiekem van de regeltjes af. De bloggers die ik wil vereren met deze award zijn:

Mona van mamakantoveren
Marjolein van aspoonfulofdork
Anc van darkntwistynails
Chantal van she-travels
Marit van mhilariusfotografie

Onderschrift IKVOELVLINDERS

4 gedachtes over “TAG | Sunshine Blogger Award

  1. Pingback: TAG: Furry Friend |

  2. Ben wat verder gaan surfen op je weblog. Ik concludeer uit dit stukje dat je een fijne jongedame bent met geluk in de liefde (dubbel fijn zo :)!) en een groot hart. Houden zo!
    Wat opvalt is dat je weinig reacties krijgt op je (nochtans zeer luchtige en vlot leesbare) logjes. Wat is er aan de hand met die Nederlanders die hier komen lezen? Misschien eens een grote advertentie plaatsen op een populair dagblad?

    • Wat een lieve reactie zeg! Dankjewel!
      Waarom ik weinig reacties krijg?.. tsjah goede vraag. Ik blog nog niet zo lang (zo fanatiek). En ben ook niet zo bekend met manieren om mijn blog te publiceren. Mocht je nog tips hebben, dan zijn die altijd welkom ;)
      xx

      • Bij mij heeft het een tijdje geduurd voordat ik lezers aantrok. Het helpt om via de zoekfunctie een onderwerp op te zoeken dat je interesseert en een kattebelletje achter te laten op zo’n weblogje. Is die blog de moeite waard, kies dan om die te volgen (links bovenaan). Op den duur krijg je een soort sneeuwbaleffect. Als het je interesseert natuurlijk…Heel veel succes, vooral ook in de studie!

Geef een reactie

