Personal | Oktoberdoelen

Sabine september

Wat gaat de tijd snel zeg. Kun je je voorstellen dat het al oktober is? Prachtige herfstkleuren en volop pepernoten en marsepein in de winkel. Ik ben bijna jarig en dat geldt ook voor veel vrienden en familieleden. Een hoop feestjes dus! Mede daarom is oktober één van mijn favoriete maanden.

De start van een nieuwe maand geeft nieuwe energie om eens aan de slag te gaan met doelen die al een tijdje in de wachtkamer zitten. Nou vind ik dit een heel mooi streven, maar het enige wat ik vandaag heb gedaan is opruimen en ‘standaard’ schoolwerkzaamheden. Er staan weer heel wat advertenties op marktplaats, de bestanden en foto’s op mijn computer zijn uitgezocht en de to do list is af. Maar met welk doel zal ik dan beginnen in oktober? Ik rook niet, dus Stopober is niks voor mij. Maar ook dan, is er nog zoooveel keuze..

  • Minimaal drie keer per week sporten in oktober
  • Openstaande onderdelen van mijn studie assessen in oktober
  • Mijn aquarium inrichten in oktober
  • Overstappen op een andere tv- en internet provider in oktober
  • Een heel gaaf project opzetten voor een onderdeel van mijn studie en tevens stage
  • Het overzicht van mijn financiën volledig op orde krijgen in oktober
  • Een groot verjaardagsfeest organiseren voor mij verjaardag op 1 november
  • Elke dag bijhouden wat ik eet in oktober
  • Minimaal één DIY project afmaken in oktober

Als je het mij vraagt zijn dit wel genoeg toffe doelen die momenteel in de wachtkamer staan én haalbaar zijn binnen de maand oktober. Nu nog kiezen –uhja daar ben ik dus niet goed in hè. Misschien ben ik wel zo fanatiek dat er straks meer doelen behaald zullen zijn. Aan het eind van de maand oktober zal ik daarover schrijven. Ik ben nu al benieuwd!

Onderschrift IKVOELVLINDERS

Geef een reactie

