Fraaie Favorietjes #2 | Verlanglijstje

Maandelijks deel ik mijn Fraaie Favorietjes. Gewoon zes favoriete en leuke dingen van die maand, waar ik geen hele blog mee kan vullen, maar die ik wel even moét delen.

Elk jaar rond deze tijd heb ik hetzelfde probleem: ik heb geen flauw idee wat ik voor sinterklaas (of kerst) moet vragen. Het hele jaar door kan ik van alles bedenken, maar als het moment daar is… Gelukkig hebben rondstruinen in wintercentra en heel wat gegoogle mij tot het volgende verlanglijstje gebracht. Zes items die ik wel graag zou willen hebben.

foto bij ff 2

1. Ik heb altijd een flesje water bij me. Naar school, naar het werk, wanneer ik wandel en wanneer ik sport. En toch…drink ik nog te weinig. Hopelijk zal een Dopper waterflesje (wanneer die staat te pronken op mijn bureau) veel sneller gebruikt worden en me helpen om meer water binnen te krijgen.

2. Functioneel en motiverend; een sportarmband. Kan ik daar mooi mijn telefoon, pasjes en eventueel geld in bewaren. Wel als ik aan het sporten ben natuurlijk.

3. Lekker eten? Yes! Ontzettend veel ingrediënten in huis moeten halen? Liever niet. Het kookboek Chickslovefood Het 5 Or Less-Kookboek lijkt me daarom een ideale toevoeging voor in mijn boekenkast.

4. Nog een boek. Een hele leuke als je het mij vraagt! Het Raadsel Van Alles Wat Leeft. Met dit prachtige boek levert auteur Jan Paul Schutten zijn magnum opus af. Of in ieder geval zijn voorlopige magnum opus, want gelukkig denkt hij nog niet aan ophouden. Hij deelt zijn kennis over het wonder van het leven en de evolutie.

5. Ik houd van creatief bezig zijn. Vooral in en om het huis. Voor meer zelfmaakideeën heb ik het tijdschrift VT-Wonen Do it Youself gevraagd van de lieve kerstman.

6. Hemels heerlijk is deze handcreme. Voedend met een lichte gel-crème textuur (dus niet vet) en in een prachtige tube. Goed voor mijn droge handjes in de winter.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

2 gedachtes over “Fraaie Favorietjes #2 | Verlanglijstje

Geef een reactie

