Fraaie Favorietjes #3 | Hebbedingen, schoenen, websites

Tijd voor de maandelijkse Fraaie Favorietjes! Gewoon zes favoriete en leuke dingen van die maand, waar ik geen hele blog mee kan vullen, maar die ik wel even moét delen.

Ik vind de Fraaie Favorietjes ontzettend leuk om te doen, omdat er gewoon zo enorm veel leuke dingen zijn in de wereld. Vandaag vertel ik je over de hebbedingen die ik graag wil, mooie spullen voor in huis, schoenen en favoriete websites.

foto bij ff3

1. Ik houd van boekjes, schriftjes, journals. En van scrapbooking, foto’s inplakken en knutselen. Dit dikke My Life Story Dagboek van SuckUK lijkt me geweldig om bijzondere gebeurtenissen (je bepaald natuurlijk zelf hóe bijzonder) in vast te leggen. Vakanties, trouwen, geboortekaartjes, liefdesbrieven, álles! I want this.

2. Deze. Zijn. Zo. Gaaf. Mijn huidige servies is nog best mooi, maar stiekem zou ik heel graag willen uitbreiden met de borden van Mustard Wild Dining. En ik houd van giraffes.

3. I love sleeping with you is wat ik elke ochtend tegen mijn vriend kan zeggen. We zijn zó gek op elkaar. En we wonen net samen. Dus eigenlijk hoort dit dekbedovertrek van VT Wonen op ons bedje.

4. I love All Stars! Ik wil graag nog witte en ook nog blauwe. Maar eerst: zwarte! Wel het lage model. Ik draag bijna altijd platte schoenen, omdat ik best wel lang ben en eerlijk gezegd niet zo goed op hakken kan lopen. All Stars passen op dit moment helemaal bij mijn casual, nonchalante en ietwat sportieve kledingstijl.

5. Op dit moment ben ik aan het rondneuzen en zo nu en dan reageren op het forum van Viva. Mede omdat ik pas in Apeldoorn ben komen wonen en ik via het forum nieuwe mensen kan leren kennen, in onder andere het topic over Mensen uit Apeldoorn. Maar daarnaast valt mijn mond soms open van berichten zoals deze: De onbekende vriendin van vriend. Honderden reacties op een meisje die gemanipuleerd wordt door haar vriend, die op vakantie is met een andere vriendin en die ze dan absoluut niet mag ontmoeten want anders maakt hij het uit. Euhm ja.

5. Jaaaaa! Wie is de Mol is weer begonnen. Mijn meest favoriete tv programma OOIT! Afgeleving 1 van seizoen 15 was op 1 januari 2015. Vanuit mijn brakke bed heb ik gekeken, mét een mol(eskine) boekje natuurlijk! Wat ik opgeschreven heb? Caroline molt met de snoeren van de camera’s, Marlijn is iets te enthousiast en Rik zou ook een goede mol kunnen zijn (maar dat is meer op gevoel). Vanavond is de tweede aflevering en ik kan nu al niet wachten!

Onderschrift IKVOELVLINDERS

 

6 gedachtes over “Fraaie Favorietjes #3 | Hebbedingen, schoenen, websites

Geef een reactie

