Personal | Favorieten van 2014

2014 bracht veel moois, op verschillende gebieden. Daarom mijn favorieten in een overzicht.

Restaurant – Brasserie Martins in Apeldoorn: een gezellig ‘klein maar fijn’ restaurantje in het centrum van Apeldoorn. Met een heel uitgebreide wijnkaart (ook per glas), simpele menukaart en qua prijs-kwaliteit combinatie echt een aanrader!

Boek – “Je bent wat je doet” van Roos Vonk heeft mijn ogen behoorlijk doen openen vorig jaar. Soms pak ik ‘m er nog even bij.

Song – Absoluut “Geronimo” van Sheppard. In de zomer hoorde ik ‘m voor het eerst. Op dat moment paste Geronimo helemaal bij de fijne sfeer die er hing op het warme strand. In Nederland werd het nummer pas bekend in november, maar ook toen was ik ‘m nog lang niet zat.

Sociaal medium – Ik heb dit jaar Linkedin herontdekt. Al moet ik mijn profiel nog steeds verder updaten. De lijst aan contacten is al een nuttig netwerk voor me.

Serie – Orange Is The New Black, wat een toffe serie is dat! Drama, humor, en ook wel heftige beelden uit de vrouwengevangenis. Ik heb seizoen 1 en 2 gezien. Echt een aanrader!

oitnb

Kledingstuk – Dat is mijn supervette sportbroek (capri) van Adidas Woman. Gaf me weer wat motivatie om te sporten.

Verzorgingsproduct – Zonder twijfel de Hamman Delight van Rituals, wat een heerlijk spul is dat!

Make-up product – Pupa! De active light foundation. Deze foundation is heel licht en satijnzacht, bevat verhelderende pigmenten en houdt ook nog eens de hele dag!

Maand – Oktober. Toen viel er een enorme last van m’n schouders omdat ik de propedeuse binnen tikte.

Feestdag – Oudjaarsdag!

Diner – Zoete aardappel! Het stamppotje van Chickslovefood bijvoorbeeld. Dat is zoooo lekker!

Zoete aardappel stamppot

Snack/tussendoortje – Kaas! Vooral oude kaas of geitenkaas. Helemaal herontdekt samen met m’n vriend. En Blue Wolvega kaas. Oh en nootjes. En diepvriesfruit. En.. Och, ik kan nog wel even doorgaan hier!

Drank – Pascual Toso, Malbec 2013. Mijn favoriet van Brasserie Martins en sinds kort ook in huis omdat Henri Bloem deze rode wijn per fles verkoopt. Niet goedkoop, maar wel heel lekker!

Stad – Amsterdam. Nog nooit ben ik zo vaak in Amsterdam geweest als vorig jaar. Het is niet mijn favoriete stad van Nederland, maar wel van 2014. Ik heb er hele leuke dingen beleefd met onder andere leerlingen, vrienden en familie.

Blogmoment – Mijn Reflectie van juli 2014. Meerdere keren heb ik deze blogpost nog eens gelezen. Het is een aangrijpingspunt voor veel dingen in mijn leven van het afgelopen jaar.

Natuur – Wandelen in Park de Hoge Veluwe, waarbij de edelherten in bronst waren en deze van erg dichtbij te bezichtigen waren.

DIY – Samen met mijn broertje maakte ik vorig jaar een steigerhouten bed. Het meest trots ben ik nog op mijn broertje, omdat hij nóg betere ideeën had om het een super mooi exemplaar te maken.

Wat waren jouw favorieten van 2014?

Onderschrift IKVOELVLINDERS

6 gedachtes over “Personal | Favorieten van 2014

Geef een reactie

