Personal | Portret kat

Machi (7)

Graag stel ik voor: Macho. Mijn Britse Korthaar ex-kater van tien jaar oud.

Als Macho een mens zou zijn dan zou hij zeker weten een praatlustige komediant zijn. No doubt. Macho en zijn zus Lady wonen nu drie jaar bij mij en er komen steeds meer foto’s waar ik zelf nog steeds van in een scheur lig. Vooral Macho laat zich geregeld van zijn gekste kant zien. Wat een portret dat beest! Vandaag laat ik jullie 15x Typisch Macho zien.

foto 44
What is the promlem? Just sittin’ here..

mACHO (2)
Let me take a selfie

IMAG2118
I’M NOT FAT I’M FLUFFY

Machi (9)
Dit.. tsjah, geen woorden voor

2014-01-14 12.44.33
Hee je doet iets verkeerd kleine stippelsoortgenoot! Rennen doe je alleen naar de voerbak..

Machi (1)
Ik HAAT honden

Machi (8)
Welkom thuis mens, mag ik een aai?

Machoo (3)
Rooooaaaarrrrr!

foto 1
Sinds wanneer ben ik niet meer de enige man in je leven mens?

1235128_563109440392556_1883899223_n
Seriously. Dit is dé manier van slapen

Machoo (1)
Had ik al gezegd dat ik de deurpost lief vind?

Machoo (2)
Heel lief!

foto
Wat zeg je baas? Brokjes?

  
Misschien krijg ik zo haar aandacht?
Mijn Macho. Mijn goedzak. Mijn furrrrrball. Of fireball. De vreetzak en zeurzak. Superlief voor mij, mijn vriend en onze poes Lady. Ik kan me geen leven meer voorstellen zonder hem.

Onderschrift IKVOELVLINDERS

4 gedachtes over “Personal | Portret kat

Geef een reactie

