Personal | My Life Now

58511900786b60044c994bb817370d84

Eens in de zoveel tijd vul ik een vast vragenlijstje in, die laat zien hoe ‘my life now’ is.

Ik was blij met: Het moment waarop ik erachter kwam dat veel adreswijzigingen automatisch gaan wanneer je je inschrijft bij de gemeente.
Ik was minder blij met: Mijn instelling. Pff luiwammes dat ik ben! “Morgen ga ik sporten”… “overmorgen ga ik sporten” Blablaba. Wie geeft mij eens even een hele harde schop onder mijn kont?
Ik keek naar: Wie is de Mol. DUH! En met veel ongeloof en verdriet keek ik naar het nieuws over de terreuraanslagen in Frankrijk.
Ik kocht: Een Dopper drinkfles. Ik wil meer water drinken en deze toffe drinkfles gaat me daarbij assisteren.
Ik luisterde naar: Hotfuss van The Killers. Gauwe ouwe!
Ik dacht aan: Mijn to do list. En ik droom er ook over. Bah!
Ik las: Het boek ‘De darmen, een onderschat orgaan’. En nog steeds trouwens, hij is bijna uit.
Ik maakte: Een heleboel nieuwe blogposts vooruit. Trots! En ik maakte samen met mijn vriend ons huisje tot een gezamenlijk gezellig plekje.
Ik wacht op: Het moment waarop ik naar de orthopeed moet met mijn schouder. Stiekem vind ik het best spannend.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?

Onderschrift IKVOELVLINDERS

2 gedachtes over “Personal | My Life Now

Geef een reactie

